Honza z AHProfi, tak všichni znají našeho dalšího jezdce, který pro vás otevřel svou 13. komnatu. Co nám o sobě prozradí se dočtete v následujících řádcích 🙂 Takže s chutí do toho a užijte si zpověď dalšího z nás.
Jak dlouho jsi členem týmu a jaký byl důvod stát se jeho součástí?
Poprvé jsem s Ježou driftoval 3 roky zpátky 🙂 Byla to moje vůbec první jízda bokem. Důvodem bylo určitě množství zkušeností, které má náš náčelník. Bez něj bych se nikde ani nekvalifikoval.
Dalo ti členství v týmu něco, co bys sám nedokázal nebo „neměl“
Hrozně moc. Kluci ví, že jsem na drift scéně takový trochu „exot“, protože jsem nikdy žádný auto neopravil a bez týmu jsem na závodech jen jako řidič. Právě díky celému týmu mám pak možnost odjezdit celý víkend, protože jakmile se něco pokazí, tak všichni pomáhají. To je skvělý a jsem za to vděčný.
Jak hodnotíš uplynulou sezónu?
Určitě velký posun. Dva hlavní milníky jsou pořádný gumy a první „vítězství“ v kvalifikaci na Babě. To mě potěšilo.
Který závod byl pro tebe ten nejlepší a který naopak nejhorší?
Nejvíc si užívám asi vždycky Babu. Je tam hodně tréninků a trať není nijak náročná. Nejhorší určitě Kopřivnice, kde mi bylo nebylo nejlíp a nedosáhl jsem ani na kvalifikaci.
Už máš plány na novou sezónu?
Letos bychom se měli hodně posunout. Konečně pojedu ve svém autě. Většina ví, že zelenou E36 jsem měl jen v pronájmu, protože jsme poslední 2 roky vyvíjeli vlastní bodykit a stavbu E46 V8 (zatím bez turba). A tak se těším na silnější motor a auto, které by mě mohlo dovézt o něco výš.
Co děláš ve svém volném čase?
Chodím se psem po lese. Drift vyžaduje hodně peněz, což vyžaduje hodně práce, což generuje hodně stresu. 🙂
Proč zrovna drift?
Za všechno může Michal Reichert a Lukáš Souhrada! Když jsem pro AHProfi hledal nové ambasadory / spolupráce, tak jsem jako první narazil na Michala a když mě na Sosnové vzal na představení jezdců, tak jsem poprvé cítil, jak se to auto chová během driftu a propadl jsem tomu. Poté mi Lukáš Souhrada půjčil auto u něj na „plácku“ a věděl jsem, že to potřebuju 😀 Završil to Ježa, když mi nabídl zelenýho závoďáka. Všem bych chtěl touto cestou poděkovat.
Co je pro tebe nejtěžší v driftu?
Upřímně nejvíc bojuju s investicemi do aut a závodních víkendů. Většinou si každý výjezd vezme minimálně 4 dny včetně příprav a peníze jen mizí. A to jezdíme sériové motory…
Jaké byli tvoje pocity, když si stal poprvé na startu?
Nejde o nic, ale i tak je člověk ve stresu. 🙂
Kdyby si měl čtenářům poradit čemu se mají v driftu vyvarovat a proč?
Vyvaroval bych se driftování v provozu. Doporučil bych vzít auto na nějaký letiště nebo na autodrom a pořádně trénovat. V provozu to pak může dopadnout fatálně.
Proč je pro tebe drift víc než jiný motor sport?
Během driftu člověk nepřemýšlí nad ničím jiným. Jen tím momentem. To je za mě supr 🙂 Zároveň parta kolem, to je vždycky fajn.
Co ti dává do života závodění?
Motivaci víc pracovat.
Jaké máš závodní auto?
E46 V8 GTR
V čem je jedinečné/lepší od konkurence?
Věřím, že designem a zpracováním. Dávali jsme si záležet, abychom mohli auto relativně snadno posouvat na vyšší stovky koní a nic nás neomezovalo, ale uvidíme. 🙂
Jaký mas největší zážitek ze závodů?
Postup v Kopřivnici a závod s F. Vimpelem. 🙂
Kdy si měl pocit, že už to nedáš?
Hned po další Kopřivnici, bylo to strašně daleko domů a rozmýšlel jsem, jestli tyhle cesty mají smysl.
Proč si myslíš že je dobré sponzorovat JEŽ& Drift TEAM?
Protože nevyhazujeme peníze oknem. Velká část toho, co vyděláme, jde zpět do závodění a jakékoliv peníze od sponzorů stejně tak. Nevyhazujeme za blbosti, jen chceme jezdit co nejvyšší úroveň.
Čím tě jako fanoušek mohu nejvíc naštvat?
Nic mě nenapadá 🙂 Jsem mírumilovný a moc věcí mě nenaštve 🙂
Čím tě jako fanoušek mohu naopak nejvíce potěšit?
Svezením v DriftTaxi a sdílením zážitku na IG 🙂
Jak by vypadalo tvé vysněné závodní auto/čím bys jezdil pro rohlíky?
Mé vysněné se právě dokončuje, jen bych jej rád za pár let posunul na DriftMasters úroveň. 🙂 Časem bych chtěl bodykit současné M2. Pro rohlíky bych jezdil M5 V10.