Druhým v pořadí koho jsme si vzali na paškál, není nikdo jiný než náš maskot v těle závodníka a tím je Jan Královič, ale nikdo mu neřekne jinak než Lump.

Jak dlouho jsi členem týmu a jaký byl důvod stát se jeho součástí?

Od roku 2015, vždycky měl bavilo pracovat na autech a když se naskytla možnost, uchopil jsem ji za pačesy a skočil do toho po hlavě.

 

Dalo ti členství v týmu něco, co bys sám nedokázal nebo „neměl“

Nikdy bych sám nedokázal vytvořit schopnou techniku, se kterou bych mohl závodit a být konkurence schopný.

 

Jak hodnotíš uplynulou sezónu?

Jelikož jsem se rozhodl přestavět svůj závodní speciál,  závodů jsem moc neodjezdil, proto se uplynulá sezona nesla hlavně v duchu exhibicí a zábavy.

 

Který závod byl pro tebe ten nejlepší a který naopak nejhorší?

Mezi nejlepší závody řadím ty, ve kterých se mi podařilo probojovat na stupně vítězů. Ten nejhorší byl naopak poslední závod loňské sezony v Brně, kde se mi nepodařilo kvalifikovat z důvodu technických problémů s autem, ale i o tom je motorsport. Posílilo mě to a jedu dál.

 

Už máš plány na novou sezónu?

Největším plánem je dostavění speciálu s agregátem v8 dopovaným turbem.

 

Co děláš ve svém volném čase?

Když už se nevrtám v autech, tak si občas zaskejtuju nebo zaskáču na BMX.

 

Proč zrovna drift?

Protože na trati jsme všichni soupeři, ale když skončí závodní den, sejdeme se v depu a jako by žádná rivalita neexistovala.

Co je pro tebe nejtěžší v driftu?

Jak mě všichni znají,  rád jezdím hranu, proto je pro mě nejtěžší udržet techniku v celku.

 

Jaké byli tvoje pocity, když si stal poprvé na startu?

Stres a radost.

 

Kdyby si měl čtenářům poradit, čemu se mají v driftu vyvarovat a proč?

Nezačínat, je to velice návykové a každou úrovní se tento koníček i pěkně zdražuje.

 

Proč je pro tebe drift víc než jiný motor sport?

Podle mě jsou drifteři jedna velká rodina ať už se jedná o jezdce, fanoušky, mechaniky či porotce. Z jiných motorsportů na mě taková atmosféra nedýchá.

 

Co ti dává do života závodění?

Díky driftu jsem se stal odolnější vůči stresu a zároveň se díky tomu posouvá moje hranice vůči energetickému deficitu.

 

Jaké mas závodní auto?

BMW E36 GTR Coupé 4,4 Turbo neboli čmelák a BMW E36 Coupé 2.0 Turbo přezdívaný Bělák

 

V čem je jedinečné/lepší od konkurence?

Je moje.

 

Jaký mas největší zážitek ze závodů?

Největší zážitek je určitě pro mě celkové vítězství seriálu závodů MČR v kategorii street.

 

Kdy si měl pocit, že už to nedáš?

Když mi dva závody po sobě, přestal mazat motor a zadřel se a já zde zase viděl tu hromadu práce co nás čeká.

 

Proč si myslíš, že je dobré sponzorovat JEŽ& Drift TEAM?

Jelikož máme spoustu závodních speciálů a náš specifický JEŽA Bus,  máme velké množství reklamní plochy, kde by byl náš sponzor velice dobře vidět. Určitě bych ještě rád zmínil relativně velké sociální sítě, jako jsou Instagram a Youtube.

 

Čím tě jako fanoušek mohu nejvíc naštvat?

Že se mě bojíš pozdravit.

 

Čím tě jako fanoušek mohu naopak nejvíce potěšit?

Když u tebe uvidím upřímnou radost z jízdy.

 

Jak by vypadalo tvé vysněné závodní auto/čím bys jezdil pro rohlíky?

Vysněné závodní auto by bylo pro mě takové, se kterým bych byl schopen konkurence na evropském šampionátu DriftMasters. A pro rohlíky? Mám rád svoji Fabii 😊

 

Co vám podle tebe nejvíce v týmu chybí? (mimo peníze)

Občas mi připadá, že to je kapka štěstí. Někdy si technika postaví hlavu v nejméně vhodný okamžik.

Lektor

Author Lektor

More posts by Lektor