Ahoj všichni, po minulé sezoně jsme se rozhodli pro vás udělat rozhovory se všemi jezdci našeho týmu. Dozvíte se co pro vás chystají a třeba i nějaké věci, které ještě nikde neřekli. Dnes nám na otázky odpovídal Lukáš Prudil přezdívaný Lubošek.

Jak dlouho jsi členem týmu a jaký byl důvod stát se jeho součástí?

Členem týmu jsem již druhým rokem. Nejdříve jsem na dílnu jezdil pouze jako kamarád a fanoušek motorsportu. Po nějaké době mě přestalo bavit se na vše jen dívat a slovo dalo slovo,  koupil jsem své první závodní auto a jezdil jsem na akce jako jezdec.

 

Dalo ti členství v týmu něco, co bys sám nedokázal nebo „neměl“?

Na 100%. Nikdy bych nebyl schopen dojít s technikou tak daleko  abych byl konkurence schopný. Rovněž  se  mi poštěstilo dostat se  na úžasné závodní tratě a navíc s tak úžasným zázemím, které jako tým máme.

 

Jak hodnotíš uplynulou sezónu?

Vždycky je co zlepšovat, jsem hrozně soutěživý a nikdy nebudu se svým výkonem spokojený.
I když jsem byl skoro na všech akcích na kterých jsem mohl být, pořád mi něco schází, ale to je mou povahou 😊

 

Který závod byl pro tebe ten nejlepší a který naopak nejhorší?

V hlavě mi nejvíce utkvěl závod v Prievidzi, kde se mi podařilo odjet krásné battly a navíc jsem vybojoval úžasné třetí místo za svými týmovými parťáky Honzou „keksem“ Novotným a Honzou „Ježkem“ Konečným. Žádný závod bych nehodnotil jako nejhorší. Jediné, co mi dělá vrásky na duši, jsou závěrečné vystoupení na exhibicích , kdy nacvičujeme choreografii. Mám problém nacpat ji do hlavy.😊

 

Už máš plány na novou sezónu?

Plány na novou sezonu jsem si vytvořil už během této. Koupil jsem si  totiž osmiválcový motor, který jsem si chtěl uložit do budoucna. Skutečnost ale byla úplně jiná, podařilo se mi sehnat závodní kastly od Honzy Konečného a začal jsem pracovat na výkonnějším voze. Proto doufám, že když vše půjde jak má, budeme do tohoto roku vstupovat se silnějším srdcem pod kapotou.

 

Co děláš ve svém volném čase?

Když nejsem v práci, na závodech nebo se nevrtám v autě, pořád se motám kolem dílny, kde se starám o sklad náhradních dílů.

 

Proč zrovna drift?

Protože když jsem si koupil své první BMW, blbnul jsem s ním na letištích či opuštěných plochách a časem mi došlo, že by bylo lepší posunout tuto zábavu na bezpečnější místa.

 

Co je pro tebe nejtěžší v driftu?

Myslím, že nejtěžší věc je pro mě nejspíš udržet svou hlavu na správném místě, a taky asi ta představa, že svoje milovaný auto můžu někde během minuty roztřískat

 

Jaké byli tvoje pocity, když si stal poprvé na startu?

Když jsem poprvé stál na startu na závodech v Kopřivnici se svým starým BMW e46 , nemohl jsem uvěřit, že zde doopravdy stojím. Rozklepaná kolena i ruce a skoro jsem zapomněl, jak se šlape na pedály.

 

Kdyby si měl čtenářům poradit čeho se mají v driftu vyvarovat a proč?

Rozhodně bych doporučil vyvarovat se driftování na parkovištích u nákupních center či za běžného provozu. Existuje spoustu míst, kde lze po předchozí domluvě driftovat bez omezení. Jízda bokem na normální silnici či na výše zmiňovaných parkovištích vrhá stín na celou drifterskou komunitu.

 

Proč je pro tebe drift víc, než jiný motor sport?

Toto nemohu posoudit, jelikož jsem jiný motorsport nevyzkoušel. Mě rozhodně baví a naplňuje. Hlavně drift není pouze o závodění, ale také o spoustě exhibicí pro potěšení fanoušků.

 

Co ti dává do života závodění?

Přináší mi spoustu nových zkušeností, zážitků a také lidí, které bych bez driftování nikdy nepotkal.

 

Jaké máš závodní auto?

I když se to může zdát hodně, tak momentálně mám tři auta, jedno tréninkové a tím je BMW e46 se šestiválcovým motorem o obsahu 2.3l. Pak mám jedno poloprofesionální, se kterým jsem odjezdil celou předešlou sezonu a tím je BMW e36. Opět se šestiválcovým motorem, ale o obsahu 3.0 l a jak jsem již zmiňoval výše, stavím opět BMW e36, pro změnu s osmiválcovým motorem o obsahu 4.4l, které si dovoluji nazvat profesionálním závodním vozem.

 

V čem je jedinečné/lepší od konkurence?

Když bych vyzdvihl svou novou závodní káru s osmiválcem, je jedinečně nebezpečná v tom, že jsem ji stavěl já.

 

Jaký máš největší zážitek ze závodů?

Pro mě je největším zážitkem to, že jsem mohl vůbec začít závodit a také to, že díky driftování potkávám spoustu lidí, které jsem do nedávna sledoval pouze jako fanoušek v televizi či na internetu.

 

Kdy si měl pocit, že už to nedáš?

Nejtěžší pro mě byly začátky, kdy všichni okolo mě přesně věděli kdy si přibrzdit nebo zařadit vyšší převodový stupeň a já byl rád, že jsem své auto vůbec udržel v nepřetržitém driftu.

 

Proč si myslíš, že je dobré sponzorovat JEŽ& Drift TEAM?

Nikdy nebereme své sponzory na lehkou váhu a vždy se snažíme najít nejlepší cestu k tomu, aby tato spolupráce byla prospěšná pro obě dvě strany.

 

Čím tě jako fanoušek mohu nejvíc naštvat?

Když mi bez mé přítomnosti vlezeš do auta a já o tom nevím.

 

Čím tě jako fanoušek mohu naopak nejvíce potěšit?

Když se mě nebojíš na cokoliv zeptat, vyfotíš se se mnou, a když vidím tvou upřímnou radost z jízdy.

 

Jak by vypadalo tvé vysněné závodní auto/čím bys jezdil pro rohlíky?

Pro mě je vysněné auto to, které si právě stavím. A když by to šlo, tak bych s ním jezdil klidně i pro ty rohlíky.

 

Co vám podle tebe nejvíce v týmu chybí? (mimo peníze)

Jediné, co si myslím, že nám chybí, je snad už jen válcová brzda, na které bychom byli schopni si naladit všechny své závodní speciály.

Lektor

Author Lektor

More posts by Lektor